Miś Haribo rapuje [wideo]
Marka żelków odpowiedziała na wyzwanie Hot16Challenge.
Za realizację projektu odpowiadały agencje: Yellowcups, Saints. Copywriters and The Advertising Orchestra oraz Redheads.
Kolejną marką, która otrzymała nominację od Haribo, jest Hit z portfolio Bahlsena.
#Hot16Challenge2 to inicjatywa, której celem jest zebranie funduszy na pomoc w walce z koronawirusem. Polega ona na nagraniu 16 wersów i wskazaniu kolejnych nominowanych do udziału w akcji. Inicjatywa zyskała olbrzymią popularność w internecie – odpowiadają na nią także marki, publikując swoje filmy oraz przekazując wsparcie finansowe za pośrednictwem Fundacji Siepomaga.pl.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.