22 nagrody i 28 wyróżnień w Golden Arrow 2020
Żadna z 71 nominowanych prac nie otrzymała grand prix. Przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Nominacje otrzymało 71 prac. Jury pracowało pod kierownictwem Macieja Sipa, dyrektora marketingu BMW. Prace można było zgłaszać w 20 kategoriach, w tym wyjątkowo w kategorii specjalnej: marketing w czasie pandemii. Na stronie konkursu prezentujemy pełną listę przyznanych nagród i wyróżnień.
- Tegoroczna edycja konkursu Golden Arrow była wyjątkowa pod wieloma względami – zgłoszona została rekordowa liczba projektów, pojawiły się nowe kategorie dotyczące marketingu w czasie pandemii, a same obrady jury odbyły się po raz pierwszy w formie wideokonferencji. Wśród uczestników konkursu najliczniej reprezentowane były branże finanse i ubezpieczenia oraz napoje alkoholowe i bezalkoholowe. Swoją obecność silnie zaznaczyły również branże motoryzacja i mobilność. Kategorie te zaprezentowały efektywne i kreatywne projekty, z których wiele otrzymało nagrody Golden Arrow - powiedział Maciej Sip.
Dodał, że zdecydowanie największa liczba zgłoszeń pojawiła się w kategoriach marketing w czasie pandemii (projekty pro bono i projekty marketingowe). - Nagrodzone zostały projekty, które najskuteczniej odpowiedziały na bieżące potrzeby społeczne, a jednocześnie wykazały strategiczne dopasowanie do profilu marki i wysoki poziom kreatywności, niezbędny w tym wyjątkowym czasie - powiedział przewodniczący jury.
Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i VFP Communications Ltd., wydawcę miesięcznika "Media Marketing Polska".