Studio People Can Fly z nową identyfikacją wizualną [wideo]

Jednym z pretekstów do jej wprowadzenia była premiera "Outriders Broadcast".

Istniejące od 2002 roku niezależne, polskie studio deweloperskie, zajmujące się produkcją gier na komputery PC oraz konsole, zdecydowało się na odświeżenie swojego wizerunku i zaprezentowało nowe logo. Rebrandingiem zajmowało się Mamastudio.

- Tworząc nową identyfikację People Can Fly staraliśmy się znaleźć równowagę między bogatym dorobkiem studia i naszymi ambitnymi planami. Przed nami intensywny czas, jednak nie o wszystkim jeszcze możemy mówić. Na pewno niebawem zaprezentujemy nową warszawską siedzibę, a pod koniec roku na rynku pojawi się gra Outriders. Od 28 maja w ramach „Outriders Broadcast” pokazujemy kolejne szczegóły tego projektu, odbiór materiału jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Kirstein, szef marketingu w People Can Fly.

- People Can Fly otrzymało odświeżający lifting – logo zostało narysowane od nowa, wciąż zachowując poprzednią formę, a postać lotnika odwróciliśmy dla zwiększenia dynamiki. Liternictwo uaktualniono i ostatecznie taka ewolucja okazała się najlepszym możliwym rozwiązaniem - dodaje Michał Pawlik z Mamastudio.

Jak wyjaśnia Bartosz Kmita, dyrektor kreatywny studia People Can Fly, jednym z pretekstów do wprowadzenia  nowej identyfikacji studia była premiera „Outriders Broadcast”. To nowatorski sposób prezentacji naszego tytułu, który wypracowaliśmy wspólnie z wydawcą, kiedy wszystkie najważniejsze eventy branżowe zostały odwołane.

Outriders Broadcast to comiesięczne wydarzenie online, organizowane przez japońskiego wydawcę gier komputerowych Square Enix i prowadzone przez Lucy Hale. Stream, podczas którego prezentowana jest rozgrywka tej strzelanki RPG, odbywa się na kanale YouTube gry oraz platformie Twitch. Światowa premiera "Outriders" zaplanowana jest na ostatni kwartał br. Pierwsza transmisja z cyklu Outriders Broadcast miała miejsce 28 maja, a wrażeniami z niej podzieliło się kilka wiodących serwisów gamingowych, w tym IGN, COGConnected i brytyjski Games Radar.

Studio People Can Fly zatrudnia obecnie ponad 250 osób w czterech lokalizacjach – w Warszawie, Rzeszowie, Newcastle i Nowym Jorku. Najważniejsze tytuły w jego historii to: "Bulletstorm: Full Clip" (2017), "Gears of War: Judgment" (2013), "Bulletstorm" (2011) oraz wielokrotnie nagradzany "Painkiller" (2004).

Paweł Piasecki 422 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.