Kamil Glik twarzą kampanii społecznej "Nie oczerniaj górnika"

W działania Jastrzębskiej Spółki Węglowej przeciwko dyskryminacji i hejtowi włączają się artyści, sportowcy i naukowcy.

Fundacja Jastrzębska Spółka Węglowa prowadzi kampanię społeczną pod hasłem #NieOczerniajGórnika. Akcja ma wyrażać sprzeciw wobec dyskryminacji osób związanych z górnictwem i mieszkańców Śląska.
Jej zadaniem jest zmiana postaw społeczeństwa wobec mieszkańców Śląska, a w szczególności górników. Do akcji przyłączyli się ludzie ze świata sportu, filmu, telewizji i muzyki, związani ze Śląskiem i środowiskiem górniczym, w tym m.in. aktorka Sonia Bohosiewicz, mistrzyni Europy w biegu na 400 m Justyna Święty-Ersetic, członkowie kabaretów Kabaret Młodych Panów i Łowcy.B, konferansjer Mariusz Kałamaga, zespół Feel wraz z liderem Piotrem Kupichą, trio muzyczne Frele, Tomasz Rożek, dziennikarz naukowy i fizyk, oraz reprezentant Polski w piłce nożnej, rodowity jastrzębianin, który stał się twarzą kampanii – Kamil Glik.

 Za koncept i obsługę kampanii #NieOczerniajGórnika odpowiada agencja reklamowa ArtGroup. Na potrzeby kampanii stworzyła stronę www.nieoczerniaj.pl, na której można dowiedzieć się więcej o inicjatywie. Ponadto umieszczone na stronie narzędzie pozwoliło użytkownikom wygenerować post w ich facebookowym profilu oraz wyrażające poparcia zdjęcie profilowe. 
Kampania reklamowa objęła media społecznościowe (Facebook, Twitter, Instagram) oraz outdoor. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się również ArtGroup.

ArtGroup to agencja marketingu zintegrowanego oferująca od 2007 r. usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji oraz digitalu. Propaguje ideę społecznej odpowiedzialność biznesu w działaniach marketingowych oraz employerbrandingowych marek. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Jastrzębska Spółka Węglowa, Wyborowa SA, BGŻ BNP Paribas, PKP SA, Nestle Polska, PKP Intercity, Tauron Polska Energia, Isover, Śnieżka i Żabka.

Katarzyna Woźniak 506 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.