Moto Kino - filmowe wakacje w nowej odsłonie

70 pokazów kina samochodowego odbędzie się od końca czerwca do września w kurortach nadmorskich i centrum kraju.

Seanse Moto Kina startują po zmierzchu, o godzinie 22. Przewidywana pojemność Moto Kina to 600 samochodów. Widzowie spotykają się na parkingach przy marketach, stadionach, targowiskach miejskich, przy amfiteatrach lub na lotniskach. Mają przed sobą nie tylko przygodę z filmem oglądanym przez przednią szybę, ale też dodatkowe atrakcje - stoiska partnerów, imprezy z pokazami, miejsca z poczęstunkiem.

- Nie mogliśmy zostawić naszej letniej publiczności bez letnich pokazów – mówi Kinga Dołęga-Lesińska, prezeska KinAds i pomysłodawczyni Moto Kina. – W tym roku mieliśmy cieszyć się 8. edycją Kina Na Leżakach, ale koronawirus pokrzyżował plany. Nie zrezygnowaliśmy jednak z naszej corocznej letniej akcji – dodaje. Moto Kino 2020 to młodszy brat Kina na Leżakach, więc podczas pokazów będzie można korzystać także z leżaków, tyle że ustawionych w bezpiecznej odległości od siebie, jak już zdążyliśmy się przyzwyczaić w czasie pandemii.

W Moto Kinie 2020 przeważa lekki, wakacyjny repertuar, w tym polskie komedie: „(Nie)znajomi” i „Kręcisz mnie”, francuski hit „I znowu zgrzeszyliśmy dobry boże!” oraz film „Gotowi na wszystko. Exterminator”. Seanse odbędą się w wielu miejscowościach nad morzem m.in w Dziwnowie, Koszalinie, Łebie, Rewalu i Władysławowie, a także w miastach w centrum kraju, w tym w Bełchatowie, Kielcach, Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu oraz Grodzisku Mazowieckim i Milanówku pod Warszawą. Terminarz i mapę projekcji można sprawdzić na www.motokino.pl.

Sponsorami letniej akcji są Citroen, ING, Pepsico i Tyskie 0,0%.

- Autorskim pomysłem KinAds było i wciąż pozostaje Kino na Leżakach, ale i Moto Kino, jeśli pomysł się sprawdzi, pozostanie z nami na dłużej - zapewnia Kinga Dołęga-Lesińska. Marka KinAds, największy broker reklamy kinowej w Polsce, przez 3 miesiące lockdownu wspierała polskie kina poprzez system tanich, przedpłaconych, bezterminowych biletów online (#wspieramykinapolskie).Teraz wychodzi, a raczej wjeżdża w plener, docierając do ulubionych wakacyjnych miejscówek Polaków.

Paweł Piasecki 443 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.