AliExpress promuje platformę Connect podczas warsztatów online [wideo]

Platforma umożliwia sprzedaż podczas transmisji na żywo, dostarczając rozrywki zarówno konsumentom, jak i sprzedającym.

29 czerwca AliExpress zorganizował pierwsze wirtualne warsztaty „When The East Meets The West” poświęcone zjawisku livestreamingu i wykorzystaniu go jako nowego narzędzia sprzedaży. W trakcie warsztatów można było poznać ambasadorów nowej platformy AliExpress z Chin, Polski, Hiszpanii i Ukrainy. Wśród nich znalazła się Paulina Szlak, studentka inżynierii lądowej. Podsumowanie warsztatów można zobaczyć na załączonym wideo.

AliExpress uruchomił nową wersję aplikacji livestreaming w lipcu 2019 r. Dotąd według danych firmy przeprowadzono ponad 10 tys. transmisji na żywo w ośmiu językach, w tym po polsku. Transmisje obejmujące m.in. pokazy mody, testy urządzeń cyfrowych, demonstracje biżuterii czy sprzętu gospodarstwa domowego przyciągnęły prawie 30 mln odbiorców.

Paweł Piasecki 438 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.