Huawei promuje AppGallery [wideo]

Kampania w telewizji i kanałach digital zachwala różnorodną ofertę sklepu z aplikacjami.

Polski oddział chińskiego koncernu elektronicznego Huawei przygotował nową kampanię, w której reklamuje własny sklep z aplikacjami dla smartfonów AppGallery. Potrwa ona miesiąc i będzie prowadzona w telewizji i kanałach digital, w tych ostatnich z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki w Europie. Kampania komunikuje trzy kategorie tematyczne aplikacji dostępnych w AppGallery – rozrywka, zakupy i gry – co ma podkreślać różnorodną ofertę sklepu. Każda z kategorii tematycznych będzie komunikowana na przykładzie konkretnej aplikacji – w przypadku rozrywki jest to Empik Go, zakupów – Allegro, a gier – Top Speed. Kampania przynosi też atrakcyjne oferty dla osób, które pobiorą aplikacje iTaxi, Hop.City i Traficar, a także aplikację Empik Music.

- Zależy nam, by konsumenci usłyszeli o naszym sklepie z aplikacjami, poznali go, zajrzeli do niego i pobrali aplikacje – to scenariusz idealny. Aplikacjom w AppGallery często towarzyszą atrakcyjne oferty i prezenty, właśnie dla nowych użytkowników, dlatego w kampanii mocno akcentujemy konsumenckie korzyści - wskazuje Dorota Haller, CMO, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

W kanałach digital ważnym punktem kampanii będzie wideo z udziałem Roberta Lewandowskiego, które rozpocznie cykl filmów promujących różne kategorie tematyczne aplikacji. Będą one publikowane na kanałach social media Huawei. Kampania będzie również komunikowana na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku.

Dla Huawei w Polsce pracują reklamowo m.in. agencje Havas Warsaw, DDB, dom mediowy Wavemarker oraz agencja PR Cohn & Wolfe (Grey Group Poland).

Maciej Burlikowski 1390 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.