Zenek Martyniuk reklamuje MediaMarkt [wideo]

Wybrany został nie tylko ze względu na rozpoznawalność i ogólną sympatię, jaką się cieszy, ale także "autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią".

Sieć sklepów z elektroniką i sprzętem AGD MediaMarkt zatrudniła popularnego muzyka disco polo Zenka Martyniuka do kampanii reklamowej.

- Na współpracę z panem Zenkiem Martyniukiem zdecydowaliśmy się z wielu powodów. Istotna była dla nas nie tylko rozpoznawalność i ogólna sympatia, jaką cieszy się gwiazdor, ale także jego autentyczność i naturalność na scenie oraz poza nią – mówi Ewelina Piątek, menedżer ds. marketingu sieci MediaMarkt.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i radiu. Za pomysł i realizację tej kampanii odpowiada agencja reklamowa Heart & Brain, za produkcję spotów - dom produkcyjny Ideal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska. Działania w internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarktSaturn Polska. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a działaniami PR - agencja Hill + Knowlton Strategies.

Maciej Burlikowski 1393 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.