Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited

Przez siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.

Z początkiem sierpnia br. do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Communication Unlimited dołącza Agnieszka Szlaska. Jako head of PR odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami.

Agnieszka Szlaska ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Ostatnio przez siedem lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Przez wiele lat była związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była dyrektorem promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik "Twój Styl" i "Pani". W latach 2003-2005 była dyrektorem marketingu AWR Wprost, tworząc strategię dla "Wprost", "BusinessWeek", "Pani" oraz magazynów hobbystycznych. W wydawnictwie prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. m.in. dla magazynów "Twój Styl", "Filipinka" i"Votre Beaute". 

Communication Unlimited działa na polskim rynku od 1991 roku. Jej założycielem i prezesem zarządu jest Paweł Kowalewski, artysta malarz, profesor ASP w Warszawie. Agencja oferuje pełny zakres usług marketingowych - od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.