Paweł Franke nowym liderem w zespole strategii Pathfinder 23

Wcześniej przez prawie cztery lata związany był z Grupą K2.

Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) kontynuuje wzmacnianie globalnego hubu obsługującego firmę Bayer. Do działu strategii dołączył Paweł Franke jako e-commerce healthcare strategy hub leader. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem tworzącym rozwiązania e-commerce na rynkach globalnych i lokalnych dla marek z portfolio firmy Bayer.

Paweł Franke ma prawie 20-letnie doświadczenie zawodowe. Przed dołączeniem do Pathfinder 23 przez prawie cztery lata był związany z Grupą K2, gdzie przez ostatnie dwa lata obejmował stanowisko communication & marketing directora, najpierw w K2 Media, a następnie w K2 Precise. Odpowiadał m.in. za opracowanie strategii pozycjonowania agencji K2 Precise oraz wprowadzenie marki na polski rynek. W latach 2013-2016 jako head of marketing & PR w Centralnym Ośrodku Informatyki zarządzał zespołem realizującym działania marketingowe i komunikacyjne dla cyfrowych projektów polskiego rządu.

Wcześniej przez siedem lat pracował w Starcom MediaVest Group, gdzie współtworzył jednostkę konsultingu strategicznego, realizującą działania dla klientów, takich jak: Dr Irena Eris, Heineken (Żywiec, Heineken, Desperados), Kraft Foods, PZU, Samsung, T-Mobile, TUI i TVN. Odpowiadał m.in. za przeprowadzanie audytów komunikacyjnych, tworzenie strategii komunikacji marek i koncepcji kampanii oraz nadzór nad ich realizacją.

Maciej Florek 2155 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.