Damian Borowiec z nową funkcją w MullenLowe Group
Obejmuje stanowisko senior media & creative strategist.
- W obecnych czasach kluczowa jest integracja światów offline i digital, a często granice pomiędzy tym, gdzie kończą się media, a zaczyna kreacja, zacierają się. Dzięki zmianom, jakie wprowadzamy w strukturze, będziemy w stanie szybciej i w sposób bardziej kompletny odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Damian dzięki swojemu doświadczeniu zdobytemu zarówno po stronie agencji mediowych i kreatywnych, wydawcy, jak i e-commerce ma idealny zestaw kompetencji do tego, by pełnić tę funkcję - mówi Jakub Zieliński, strategy & business intelligence director, który odpowiada za strategie mediowe MullenLowe MediaHub.
Damian Borowiec przyszedł do Mullenlowe MediaHub w 2019 r. na stanowisko media senior strategy plannera odpowiedzialnego za działania dla takich marek jak CCC, Decathlon czy Warta. Wcześniej jako strateg w agencji Nairobia wspierał obsługę takich marek jak Haribo, Colgate, Palmolive, Canon czy Alcon. Do świata agencyjnego wrócił dopiero w 2018 r. po kilku latach spędzonych w start-upach takich jak Lavito (obecnie Booksy), gdzie odpowiadał za zespół marketingowy i rozwój produktów marketplace i SaaS w branży beauty.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.