Google Cloud pomoże eSky.pl w cyfrowej transformacji
Wykorzystanie chmury obliczeniowej ma pozwolić internetowemu biuru podróży osiągnąć maksymalną skalowalność biznesu i podnieść poziom obsługi klienta.
W ramach transformacji eSky.pl wykorzysta architekturę mikroserwisów. Dzięki podzieleniu oprogramowania na mniejsze aplikacje firma może równolegle pracować nad kilkoma funkcjonalnościami, szybciej wprowadzając aktualizacje i udogodnienia, bez ryzyka związanego z brakiem stabilności lub przerwami w działaniu usług. eEky.pl jako jedna z pierwszych firm w Polsce zintegrowała również swoje usługi z Asystentem Google.
- Preferencje dotyczące podróży uległy w ostatnim czasie znaczącym zmianom, które mogą pozostać z nami na dłużej albo powracać cyklicznie. Branża turystyczna musi być gotowa na elastyczność i bieżące dostosowywanie się do potrzeb klientów. Wdrożenie rozwiązań chmury obliczeniowej jest idealnym rozwiązaniem do osiągnięcia tych celów. Innowacje wprowadzone w eSky.pl bezpośrednio przełożą się na doświadczenia klientów, którzy będa otrzymywali trafniejsze rekomendacje dotyczące destynacji, lotów, czy hoteli. Skróceniu ulegnie także czas załatwiania spraw przez obsługę klienta – mówi Łukasz Neska, wiceprezes eSky.pl.
Grupa eSky deklaruje, że jest liderem wśród serwisów internetowych do rezerwacji podróży w Europie Środkowo–Wschodniej i wiodącym graczem na rynkach Ameryki Południowej.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.