Ströer przejmuje pakiet wiat przystankowych w Gdańsku
Poprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.
Na mocy umowy z Gdańskim Zarządem Dróg i Zieleni Ströer przejmuje obsługę reklamową pakietu 245 wiat przystankowych w Gdańsku.
Do oferty Ströera trafi łącznie 508 powierzchni reklamowych. Przejęty przez firmę pakiet był największym z czterech oferowanych w postępowaniu przez Gdański Zarząd Dróg i Zieleni. Pozostałe trzy, obejmujące łącznie 155 wiat, znajdą się w ofercie firm AMS i Clear Channel. Nośniki Ströera trafią do sprzedaży w połowie lipca.
To kolejne rozszerzenie oferty Ströer o nośniki citylight w ostatnim czasie. W poprzednim roku firma przejęła pakiet nośników na poznańskich wiatach przystankowych oraz w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym w Warszawie. Łącznie w ofercie Ströer znajduje się ponad 2 tys. powierzchni formatu CLP.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.