"Media Marketing Polska" ma swój podcast!
Update your browser or Flash plugin
W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.
Pierwszy odcinek audycji jest już dostępny tutaj. Naszym gościem jest m.in. Wojtek Kowalczyk - zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP, który powiada o potencjale grupy 50+ w komunikacji marketingowej. Kowalczyk jest współautorem książki ,,Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+", którą można kupić tutaj.
Do naszego podcastu można też dotrzeć korzystając z poniższych linków:
- Podchaser: https://www.podchaser.com/podcasts/media-marketing-polska-1320690
- Podcast Addict: https://podcastaddict.com/podcast/3035139
- Pocket Casts: https://pca.st/ogqeeett
- Podkasty info: http://www.podkasty.info/katalog/podkast/5296-Media_Marketing_Polska
Kolejne odcinki będzie można też słuchać na MMPOnline.pl. Plan zakłada publikację nowego odcinka raz w tygodniu, jak praktykuje się w większości projektów tego typu. Ale redakcja zapowiada też dodatkowe odcinki specjalne.
- W sposób naturalny chcemy obudowywać naszą markę. W portfolio mamy miesięcznik drukowany, coraz silniej jesteśmy obecni w internecie dzięki serwisom MMP24.pl i MMPOnline.pl. Teraz przyszedł czas na projekt audio – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.
Podcast „Media Marketing Polska” to przegląd najważniejszych wydarzeń, okazja do spotkania z ciekawymi ludźmi – profesjonalistami związanymi z branżą, a także inspirujące ciekawostki. Każdy odcinek podcastu będzie miał dedykowany, autorski kontent – Nie ma mowy o powielaniu treści z magazynu i serwisów online – zapewnia redakcja. Projekt kierowany jest zarówno do czytelników magazynu, użytkowników serwisów, jak i zupełnie nowych odbiorców zainteresowanych szeroko rozumianym rynkiem reklamy i mediów.
Partnerem technologicznym podcastu jest Tandem Media.