Podcasty Handelextra

"Media Marketing Polska" ma swój podcast!

W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.

Redakcja „Media Marketing Polska” i MMPOnline.pl rusza z własnym podcastem.

Pierwszy odcinek audycji jest już dostępny tutaj. Naszym gościem jest m.in. Wojtek Kowalczyk - zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP, który powiada o potencjale grupy 50+ w komunikacji marketingowej. Kowalczyk jest współautorem książki ,,Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+", którą można kupić tutaj.

Do naszego podcastu można też dotrzeć korzystając z poniższych linków:

Kolejne odcinki będzie można też słuchać na MMPOnline.pl. Plan zakłada publikację nowego odcinka raz w tygodniu, jak praktykuje się w większości projektów tego typu. Ale redakcja zapowiada też dodatkowe odcinki specjalne.

- W sposób naturalny chcemy obudowywać naszą markę. W portfolio mamy miesięcznik drukowany, coraz silniej jesteśmy obecni w internecie dzięki serwisom MMP24.pl i MMPOnline.pl. Teraz przyszedł czas na projekt audio – mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media Marketing Polska”.

Podcast „Media Marketing Polska” to przegląd najważniejszych wydarzeń, okazja do spotkania z ciekawymi ludźmi – profesjonalistami związanymi z branżą, a także inspirujące ciekawostki. Każdy odcinek podcastu będzie miał dedykowany, autorski kontent – Nie ma mowy o powielaniu treści z magazynu i serwisów online – zapewnia redakcja. Projekt kierowany jest zarówno do czytelników magazynu, użytkowników serwisów, jak i zupełnie nowych odbiorców zainteresowanych szeroko rozumianym rynkiem reklamy i mediów.

Partnerem technologicznym podcastu jest Tandem Media.