Group One otwiera agencję mediową w Czechach

Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.

Group One wraz z Serviceplan Group GmbH otwierają agencję mediową z siedzibą w Pradze. Po oddziale SalesTube Russia otwartego w Moskwie w lutym tego roku jest to kolejny krok w międzynarodowym rozwoju Group One. Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk, raportując do Bartłomieja Kamińskiego, managing directora Mediaplus Warsaw.

Otwarcie nowego biura było podyktowane zwiększającą się rolą czeskiego rynku zarówno dla klientów grupy Serviceplan, jak i Group One oraz realizacją planów ekspansji Group One w regionie. Udziałowcem czeskiej spółki jest Mediaplus Warsaw. Pierwszym klientem agencji jest niemiecka sieć sklepów Hornbach. Agencja jest też już aktywna na polu new business oraz w procesie koordynacji klientów Group One i Mediaplus International na rynku słowackim.

Daniel Lenarczyk jest związany z branżą mediową od ponad 25 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji ZenithOptimedia, z której w 2011 r. po 15-latach pracy w polskim oddziale na stanowisku chief operating officera i managing directora przeszedł na stanowisko business development directora CEE do regionalnego biura w Pradze. Od 2016 do 2019 r. odpowiadał za projekty w regionie EMEA dla wszystkich agencji grupy Publicis i rozwijanie sieci biur w regionie.

Maciej Florek 2155 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.