Group One otwiera agencję mediową w Czechach
Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.
Otwarcie nowego biura było podyktowane zwiększającą się rolą czeskiego rynku zarówno dla klientów grupy Serviceplan, jak i Group One oraz realizacją planów ekspansji Group One w regionie. Udziałowcem czeskiej spółki jest Mediaplus Warsaw. Pierwszym klientem agencji jest niemiecka sieć sklepów Hornbach. Agencja jest też już aktywna na polu new business oraz w procesie koordynacji klientów Group One i Mediaplus International na rynku słowackim.
Daniel Lenarczyk jest związany z branżą mediową od ponad 25 lat. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji ZenithOptimedia, z której w 2011 r. po 15-latach pracy w polskim oddziale na stanowisku chief operating officera i managing directora przeszedł na stanowisko business development directora CEE do regionalnego biura w Pradze. Od 2016 do 2019 r. odpowiadał za projekty w regionie EMEA dla wszystkich agencji grupy Publicis i rozwijanie sieci biur w regionie.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.