Lech Pils: "Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko" [wideo]
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej ruszyła z kampanią, w której przypomina Wielkopolanom o wyjątkowych powodach do dumy.
Nowa kampania pod hasłem „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to kontynuacja opowieści marki piwa Kompanii Piwowarskiej Lech Pils, w której kluczowym słowem i łącznikiem z wcześniejszymi dwoma etapami komunikacji jest „Wielko”. Chodzi o wszystko, co sprawia, że gdy Wielkopolanie się do czegoś zabierają, to wychodzi im doskonale – czego przykładem jest wielkopolski Pils. Od samego początku nowej komunikacji, czyli od 2018 roku, marka przypominała mieszkańcom regionu, że dzięki wielkopolskim wartościom, takim jak przywiązanie do jakości, pracowitość, rzetelność, uczciwość, dokładność i otwartość potrafią dokonywać rzeczy Wielko. I o tym mówił Lech Pils w pierwszej kampanii - „Bo jesteśmy Wielko”.
W kolejnej odsłonie kampanii w 2019 roku Lech Pils zwrócił się do mieszkańców Wielkopolski z zachętą, by brać sprawy w swoje ręce, bo tylko od Wielkopolan zależy, czy to, co się codziennie dzieje wokół nich, jest Wielko.
W 2020 Lech Pils podkreśla, że wielkopolskie podejście do życia jest wyjątkowe i daje wyjątkowe powody do dumy. „Wyjątkowy, wielkopolski. Dumny z bycia Wielko” to przypomnienie, że dzięki przywiązaniu do rzetelności i porządności Wielkopolanie tworzą rzeczy wyjątkowe, z których mogą i powinni być dumni.
Zaplanowane działania na każdym etapie będą się skupiać na pokazywaniu małych i dużych wielkopolskich powodów do dumy. 30-sekundowa reklama wideo powstawała w pięciu miastach Wielkopolski z udziałem aktorów związanych z regionem. Będzie emitowana online, w mediach społecznościowych, a także w kinach. Mieszkańcy Wielkopolski będą mogli wziąć udział w plebiscycie „Dumny z bycia Wielko”, realizowanym na antenie radia Eska. Plebiscyt wesprze także prasa regionalna - „Głos Wielkopolski” oraz wielkopolskie portale informacyjne – poznan.naszemiasto.pl i gloswielkopolski.pl Prowadzone będą także działania z wielkopolskimi liderami opinii – podróżnikiem Arkadym Fiedlerem juniorem, Aleksandrem Dobą - pierwszym człowiekiem w historii, który samotnie przepłynął kajakiem Ocean Atlantycki, triathlonistą Kubą TRI i blogerką kulinarną Iną Rybarczyk z True Taste Hunters.
Pomysł na komunikację przygotowała agencja Chapter1, produkcją zajął się dom produkcyjny Oversee, a za media odpowiedzialna jest agencja Zenith Media.