Nowa odsłona kampanii "Frankenkurczak" nawiązuje do pandemii

Stowarzyszenie Otwarte Klatki porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji zwierząt hodowlanych.

Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) stworzyła strategię komunikacji dla Stowarzyszenia Otwarte Klatki, organizacji broniącej praw zwierząt. Efektem współpracy jest kampania OOH, która porównuje ograniczenia pandemiczne do sytuacji hodowlanych zwierząt.

To pierwsza współpraca Starcomu ze Stowarzyszeniem Otwarte Klatki, a działania agencji wykonywane są pro bono. Jest to tym samym pierwsza akcja projektu Starcom4Good, w ramach którego agencja będzie pomagać organizacjom pozarządowym i charytatywnym w indywidualnie ustalanym zakresie. 

Ekspozycja kampanii jest możliwa dzięki współpracy z AMS i Clear Channel, które nieodpłatnie udostępniają swoje nośniki OOH.

Stowarzyszenie Otwarte Klatki od 2012 roku działa na rzecz zmiany losu zwierząt hodowlanych. Od 2018 jest częścią Anima International. Działania prowadzone są w Polsce, Wielkiej Brytanii, Danii, Rosji, Estonii, Litwie, Ukrainie i Białorusi.

Katarzyna Kacprzak 435 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.