Serwis streamingowy NBCUniversal Peacock startuje w środę
Będzie dostępny zarówno w wersji darmowej, jak i premium za 4,99 dol. lub 9,99 dol. miesięcznie.
Wersja bezpłatna będzie wspierana reklamami i nie zapewni dostępu do pełnego katalogu programów. Wersje płatne będą dwie - tańsza, również z reklamami, za 4,99 dol. miesięcznie (50 dol. rocznie), lub droższa, bez reklam za 9,99 dol. miesięcznie (100 dol. rocznie).
Właściciel Peacocka poinformował, że platforma będzie dostępna dla klientów Sky w Europie. Jednak obecnie nie jest znana data premiery, nie wiadomo też, w których krajach będzie możliwy dostęp do nowej platformy za pośrednictwem Sky. Jeśli Peacock pojawiłby się na wszystkich rynkach, gdzie działa Sky, byłyby to Wielka Brytania, Irlandia, Niemcy, Austria, Włochy, Hiszpania i Szwajcaria.
Katalog NBCUniversal obejmuje ok. 20 tys. godzin programów telewizyjnych i filmów. Przebojami nowego serwisu mają być m.in. seriale "Biuro" (łącznie ponad 200 odcinków w 9 sezonach emitowanych w latach 2005-2013) i "Parks and Recreation".

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.