Wieczór wyborczy zgromadził największą widownię w TVP1, TVN i TVP Info

Kolejne pozycje zajęły TVN24, Polsat i Polsat News.

Wieczór wyborczy związany z drugą turą wyborów prezydenckich (niedziela 12 lipca) miał największa widownię w TVP1, TVN i TVP Info. Publiczna Jedynka miała 2,19 mln widzów (wskaźnik AMR, grupa 4+), SHR, udział w rynku widowni wyniósł 14,07% Średnia oglądalność minutowa TVN wyniosła 1,53 mln widzów (SHR 9,82%), a TVP Info 1,46 mln widzów (SHR 13,94%).

Kolejne pozycje zajęły TVN24 (AMR: 975 tys., SHR: 10,73%), Polsat (942 tys. i 6,08%) oraz Polsat News (622 tys. i 6,25%). Wszystkie dane podajemy za Nielsen Audience Measurement.

Z kolei Ringier Axel Springer Polska podał, że niedzielny wieczór wyborczy przygotowany przez Onet, Fakt oraz Newsweek został odtworzony łącznie ponad 4,3 mln razy. Na tę liczbę składają się wyniki z transmisji i fragmentów publikowanych na portalu Onet.pl oraz na platformach mediów społecznościowych.

Wydawca zwraca uwagę, że podczas wieczoru wyborczego Onet jako jedyny spośród portali wykorzystał interaktywne wideo, a w interaktywnych ankietach użytkownicy wzięli udział ponad 7600 razy.  

- Jako pierwsi w Polsce zrealizowaliśmy wieczór wyborczy w dwóch formatach – tradycyjnym oraz tzw. pionowym, przeznaczonym specjalnie dla użytkowników Facebooka na smartfonach. Format został bardzo dobrze przyjęty przez użytkowników, jestem przekonany, że z nami zostanie na stałe – deklaruje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onet.pl.

 

Piotr Machul 248 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.