Samsung chwali się wykorzystaniem smart TV w Polsce

Ponad 2 mln gospodarstw domowych korzysta aktywnie. W pierwszej połowie br. nastąpił wzrost o jedną czwartą.

Samsung Electronics Polska, krajowy oddział koreańskiego koncernu elektronicznego, największy sprzedawca m.in. telewizorów w naszym kraju, pochwalił się, że już ponad 2 mln gospodarstw domowych aktywnie korzysta z funkcji smart TV. Liczba wykorzystywanych telewizorów wzrosła w pierwszej połowie 2020 r. o ponad 25% w stosunku do tego samego okresu w 2019 r. W pierwszej połowie br. Polacy kupili ćwierć miliona telewizorów Samsung. Według producenta ponad 80% sprzedawanych telewizorów tej marki w Polsce jest podłączanych do internetu.

- Ostatnie miesiące to dla większości z nas czas spędzony głównie w domu. Szukając rozrywki i atrakcyjnych filmów, gier czy koncertów, chętniej odkrywaliśmy nowe możliwości swoich telewizorów Smart TV, co odzwierciedla wzrost liczby aktywnych użytkowników - wskazuje Grzegorz Stanisz, szef działu RTV w Samsung Electronics Polska.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.