Pekao reklamuje bankowość dla najmłodszych [wideo]

Kampania w telewizji, kinach i online potrwa do końca wakacji.

Bank Pekao SA w nowej kampanii zachęca rodziców do zakładania kont połączonych z aplikacją na smartfony PeoPay Kids, przeznaczonych dla dzieci w wieku 6-13 lat.

- W reklamie pokazujemy, że w aplikacji PeoPay Kids dziecko może zarządzać środkami między poszczególnymi skarbonkami. Podkreślamy tym samym, jak w kwestii finansów dzieci ważna jest nauka dokonywania samodzielnych wyborów i brania za nie odpowiedzialności. To kontynuacja kampanii ”Bierz życie za rogi”, gdzie przedstawialiśmy nietuzinkowe osiągnięcia bohaterów. Tu postawiliśmy na nieco inną formę, czyli fabularny scenariusz z rezolutną dziecięcą bohaterką, która realizuje oszczędnościowe cele oraz sprawnie posługuje się kartą - mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Pekao SA.

30-sekundowy spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, reklama będzie także wyświetlana w kinach w całym kraju przed filmami familijnymi oraz w kinach letnich w wakacyjnych miejscowościach. W sierpniu Pekao zamieni w telewizji dłuższy spot na dwie 15-sekundowe reklamy. Kampania obejmie również 8-sekundowy telewizyjny spot sponsorski, działania w internecie i mediach społecznościowych.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada Saatchi & Saatchi IS. Za digital i performance marketing odpowiada agencja Sales & More, za działania social media - agencja Digital Kingdom, a za zakup mediów - Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Paweł Borowski, autorem zdjęć był Arek Tomiak, nad scenografią czuwała Daria Dwornik, a nad kostiumami – Anna Imiela-Szcześniak. Spoty reklamowe zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Za postprodukcję odpowiadał Prodigious. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Maciej Burlikowski 1390 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.