Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w najnowszej kampanii McDonald's [wideo]
Legenda radia spotyka się z jednym z najpopularniejszych raperów młodego pokolenia.
Pretekstem do międzypokoleniowego spotkania są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku produkty marki, m.in. BigMac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac i McDouble przeszły serię drobnych zmian, które mają wpłynąć na poprawę smaku produktów z menu oraz zwiększenie soczystości mięsa.
Serii odcinków z Wojciechem Mannem i Janem-Rapowanie towarzyszy szeroko zakrojona aktywacja użytkowników sieci, którzy sami mogą tworzyć epitety, porównania i metafory na temat Big Maca, WieśMaca, McRoyala czy Cheeseburgera. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród zgłoszeń wpisywanych na dedykowanej stronie i poprzez interaktywne bannery, trafi w sierpniu na mural w samym centrum Warszawy.
Druga faza kampanii wspierającej zmiany w produktach McDonald’s prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VoD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.
Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.