Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo]

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

Najchętniej oglądany spot w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu br. był zachętą do wzięcia udziału w loterii Tiger Energy Drink oraz gry wideo Need for Speed, w której główną nagrodą była Mazda RX-7. W rytm rapowanego utworu "Power is back" przewijają się obrazy z testu samochodu oraz kadry z rozgrywki Need for Speed. Za kreację spotu odpowiada agencja kreatywna Brasil, za zakup mediów - dom mediowy Starcom. Do chwili obecnej film uzyskał 1,875 mln odsłon.

W czerwcu gorącym tematem były wybory prezydenckie i stąd dużym zainteresowaniem użytkowników YouTube cieszył się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego "Mój dom". Trzecie miejsce w zestawieniu Ads Leaderboard zajęło wideo "Witaj na kanale Kuchni Lidla". W reklamie wystąpili ambasadorzy marki Karol Okrasa, Kinga Paruzel i Paweł Małecki, zachęcając do subskrybowania kanału YouTube. Kampania zrealizowana została przez GPD Agency. Na czwartej pozycji znalazła się reklama McDrive (McDonald’s Polska) - za kreację odpowiadała agencja DDB Warszawa. Piąte miejsce zajął spot operatora sieci komórkowej Play z prezentacją najnowszej oferty rodzinnej marki oraz propozycją wyboru smartfonu Xiaomi Mi 10 Lite 5G.

Comiesięczny ranking spotów reklamowych oglądanych przez polskich internautów YouTube Ads Leaderboard jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana.

 

Paweł Piasecki 1036 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.