T-Mobile reaktywuje markę Heyah [wideo]

Szykowany jest spory budżet reklamowy.

Operator komórkowy T-Mobile Polska postanowił reaktywować markę Heyah. Z naszych informacji wynika, że szykuje ofensywę produktową (nową ofertę) i przeznaczył na wsparcie tej marki spory budżet reklamowy. Identyfikacja wizualna brandu została mocno unowocześniona. T-Mobile Polska na razie nie komentuje.

Pierwszym etapem jest kampania teaserowa w telewizji i internecie. Zachęca ona do wejścia na stronę internetową i udziału w konkursie.

Strategię, kreacje reklam i akcję promocyjną  przygotowała agencja  VMLY&R, zaś media planuje i kupuje dom mediowy Mindshare.

Heyah to marka, którą Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), poprzedniczka T-Mobile Polska, wprowadziła w 2004 r. początkowo tylko jako ofertę "na kartę" (prepaid). Heyah jako pierwsza marka wykorzystała przy debiucie na masową skalę narzędzia marketingowe typu ambient (umieszczanie reklam w nietypowych, zaskakujących miejscach). Od kilku lat Heyah była nieaktywna marketingowo.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.