T-Mobile reaktywuje markę Heyah [wideo]
Szykowany jest spory budżet reklamowy.
Pierwszym etapem jest kampania teaserowa w telewizji i internecie. Zachęca ona do wejścia na stronę internetową i udziału w konkursie.
Strategię, kreacje reklam i akcję promocyjną przygotowała agencja VMLY&R, zaś media planuje i kupuje dom mediowy Mindshare.
Heyah to marka, którą Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), poprzedniczka T-Mobile Polska, wprowadziła w 2004 r. początkowo tylko jako ofertę "na kartę" (prepaid). Heyah jako pierwsza marka wykorzystała przy debiucie na masową skalę narzędzia marketingowe typu ambient (umieszczanie reklam w nietypowych, zaskakujących miejscach). Od kilku lat Heyah była nieaktywna marketingowo.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.