Uber z kampanią "Jest maseczka, jest przejazd" [wideo]

W nowej kampanii wideo zachęca pasażerów i kierowców do noszenia masek podczas podróży, by "chronić siebie nawzajem".

W wersji anglojęzycznej kampanii towarzyszy hashtag #nomasknoride. Jednocześnie firma informuje o przedłużeniu na czas nieokreślony zalecenia dotyczącego zasłaniania ust oraz nosa w trakcie przejazdów.

W maju Uber ogłosił globalny plan na rzecz przeciwdziałania rozprzestrzenianiu się koronawirusa. Zakupiono lub zwrócono koszty zakupu środków ochrony osobistej m.in. 20 mln masek i setek tysięcy środków odkażających, chusteczek dezynfekujących i sprayów czyszczących dla kierowców i dostawców. W Polsce firma udostępnia  bezpłatne przegrody, a także wprowadziła weryfikację kierowców - przed każdym logowaniem się na platformę proszeni są o wykonanie zdjęcia (selfie), aby sprawdzić, czy mają na sobie maskę lub odpowiednio zakryte usta i nos. Bez pozytywnej weryfikacji nie mogą przejść w tryb online. Ponadto zarówno pasażerowie, jak i kierowcy mogą bezpłatnie anulować przejazd, jeśli w ich odczuciu nie są spełnione wymogi bezpieczeństwa.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.