Aleksandra Ziółkowska i Marcin Wodyński w Ogilvy

Zmiany i awanse ogłoszono w działach client service i kreacji.

Aleksandra Ziółkowska
Aleksandra Ziółkowska

Aleksandra Ziółkowska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Bezpośrednio przed Ogilvy pracowała w Gutenberg Networks Warszawa, wcześniej zdobywała doświadczenie w TKM Group oraz Medical Communication. Pracowała m.in. dla takich klientów jak Tesco, Jeronimo Martins, Super-Pharm, MediaMarkt czy Axa Direct.

Marcin Wodyński do Ogilvy przeszedł z Leo Burnett, w którym pracował od 2017 r. Wcześniej pracował w Havas PR oraz 24/7 Communication. Był odpowiedzialny za realizację kampanii m.in. dla Procter & Gamble, Philip Morris, Innogy, Mlekpol, McDonald’s Polska. Ma ponad pięć lat doświadczenia w obszarze client service.

W dziale client service miały miejsce także awanse. Martyna Michalik, która dołączyła do Ogilvy na początku 2019 r., objęła stanowisko account managera. Michalik odpowiedzialna była za obsługę firm Reebok oraz Whirlpool. Katarzyna Wac rozpoczęła współpracę z agencją rok temu, od początku była odpowiedzialna za obsługę nowego klienta agencji – Allegro. W lipcu otrzymała awans na stanowisko account directora.

W dziale kreacji awansowała Klaudia Boratyńska, która objęła stanowisko motion designera. Boratyńska współpracę z Ogilvy rozpoczęła stażem w 2018 r. Jest odpowiedzialna za projekty dla marek Reebok Polska, Nju Mobile, Shell czy Philips. 

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.