Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw

Zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter, oraz Magdalena Marek, senior digital creative.

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny agencji Havas Warsaw należącej do Havas Creative Group, z końcem lipca rozstaje się z firmą.

Mroczek dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 r. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy & Mather, Scholz & Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych m.in. dla Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito-Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. 

– Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy, co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą Mikołaj Pawlak, senior copywriter, oraz Magdalena Marek, senior digital creative – powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.

– W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam, ostatnio brakowało mi najbardziej – dodaje Marcin Mroczek.

Katarzyna Kacprzak 435 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.