Robert Korzeniowski promuje markę Doppelherz
Kampania pod hasłem #SiłaRuchu zachęca do aktywności fizyczną, którą wielu z nas ograniczyło w okresie pandemii COVID-19.
Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, publikację artykułów i reklamy z wizerunkiem ambasadora. Korzeniowski opowie też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały będą umieszczane na stronie internetowej kampanii, w kanałach marki Doppelherz, a także na profilach sportowca w social mediach.
Korzeniowski będzie także promować akcję konkursową, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą kampanią display i wideo (Google i Facebook).
Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego realizację odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.