Silver marketing, czyli jak komunikować się z pokoleniem 50+? Debata online

Wraz z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej zapraszamy na debatę 5 sierpnia o godzinie 11.

Statystyka mówi dziś wprost: co trzeci mieszkaniec Polski przekroczył pięćdziesiątkę. Zachodzące zmiany społeczne nie mogą być jednak sprowadzane wyłącznie do kwestii demograficznych. Dla uchwycenia całości obrazu równie ważne jest na przykład zjawisko bogacenia się społeczeństwa. Dziś Polacy w wieku 50 + dysponują takim samym, zasobnym portfelem, jak osoby z przedziału 18-49 lat. Silversi to kilkanaście milionów konsumentów, co oznacza, że tylko w naszym kraju jest ich więcej niż wszystkich mieszkańców przykładowo Szwecji, Norwegii, Holandii czy Belgii. Nikt nie pominąłby takich rynków, a u nas grupę komercyjną wciąż zamyka „magiczna” liczba 49.

Właśnie ukazała się na rynku książka pt. Marketing generacji silver. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem 50+” (do kupienia tutaj). Jest to jedyne jak dotąd tak kompleksowe ujęcie tematu silver marketingu. Podczas debaty:

  • Odkryjemy niektóre karty z tej encyklopedii wiedzy o rynku senioralnym i przedstawimy badania, które nie były do tej pory nigdzie prezentowane.
  • Omówimy zasady marketingu i komunikacji z pokoleniem silver.
  • Przedstawimy skuteczne sposoby i dobre praktyki stosowane w tworzeniu narracji i „atlas stereotypów”, których należy się wystrzegać.
  • Zatrzymamy się na chwilę przy mediach (przede wszystkim tradycyjnych) i tworzeniu skutecznego planu komunikacji. Internet i pokolenie silver, czyli jak wygląda komunikacja z cyfrowym seniorem, to kolejny temat w dyskusji.
  • Zastanowimy się także na jakie produkty, usługi i media będzie za chwilę w tej generacji największe zapotrzebowanie. 
  • Przedstawimy fragmenty wyniki badań i analiz.

Debatę organizują Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej, Biuro Reklamy TVP oraz "Media Marketing Polska".

Zaproszeni prelegenci:

  • Michał BonarowskiPR Officer Allegro
  • Wojciech Kowalczyk – zastępca dyrektora ds. strategii produktu - Biuro Reklamy TVP
  • Piotr Machul – zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” 
  • Norbert Kilen – dyrektor zarządzający On Board Think Kong
  • Paweł Patkowski - dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska 

Głos środowiskowy:

  • Hanna Piekarska – modelka
  • Ireneusz Korzeniewski – styleman, bloger, influencer

Moderator: Marzena Rudnicka – Prezes Zarządu Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej

Środa, 5 sierpnia 2020, godz. 11:00-12:30

Udział w debacie, która odbędzie się na stronie ABC Senior jest nieodpłatny. Należy się jedynie zarejestrować.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.