Dwie gry z Polski nagrodzone na Google Play Indie Games Festival
Wśród dziesięciu finalistów konkursu znalazły się łącznie trzy studia deweloperskie z Polski.
Do finału trafiła też gra "60 Parsecs!" studia Robot Gentleman z Polski. W gronie finalistów znalazły się także studia deweloperskie z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii, Rosji i Bułgarii.
Nagrody dla finalistów konkursu to m.in. kampanie promocyjne w sklepie Play, indywidualne konsultacje biznesowe z ekspertami Google, promocja gry w kanałach marketingowych Google Play oraz Android Developers, a także przygotowana przez agencję SuperScale skalowana kampania reklamowa gry o wartości 100 tys. euro. Nagrodzeni otrzymają także najnowszy sprzęt, który pomoże im w rozwoju produktów.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.