Studia podyplomowe Event Management startują na SGH w Warszawie
Projekt będzie realizowany we współpracy z praktykami rynku eventowego w Polsce - Pawłem Lewickim i Piotrem Glenem.
Studia mają za zadanie pokazać event management jako kluczowy element strategii firmy lub organizacji. W przypadku biznesu kierunek da praktyczne narzędzia do wykorzystania i wspierania celów sprzedażowych i wizerunkowych. Słuchacze studiów nabędą umiejętności zarządzania budżetem promocyjno-marketingowym. Ponadto zdobędą praktyczną wiedzę w zakresie planowania i realizacji współpracy z partnerami biznesowymi, mediami oraz agencjami marketingowo-eventowymi. Dodatkowym atutem studiów jest wykształcenie profesjonalnej kadry menadżerskiej w zakresie przygotowania i organizacji eventów o różnym charakterze oraz przekazanie praktycznych umiejętności profesjonalnego planowania, realizacji i rozliczania projektów oraz współpracy z partnerami oraz agencjami.
Jak deklarują autorzy projektu, celem studiów jest przekazanie skutecznej wiedzy umożliwiającej firmom zdobycie przewagi konkurencyjnej, a pracownikom znalezienia drogi zawodowej lub uzyskania awansu. Podkreślają, że zakres merytoryczny studiów jest odpowiedzią na aktualną sytuację i obejmuje także zagadnienia związane z zarządzaniem oraz prowadzeniem biznesu w sytuacjach kryzysowych, a program w pełni dostosowany jest do możliwości prowadzenia zajęć zarówno w systemie on-line, jak i stacjonarnym.