Marka Pizzaportal znika z polskiego rynku

To finał procesu przejęcia serwisu umożliwiającego zamawianie jedzenia online przez hiszpańskiego agregatora Glovo.

Serwis PizzaPortal.pl po 10 latach na polskim rynku ostatecznie zakończył działalność pod dotychczasową marką. Wszystkie funkcjonalności dostępne są w aplikacji Glovo, a wachlarz usług będzie poszerzany, gdyż Glovo obok zamawiania jedzenia oferuje użytkownikom także m.in. możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań z pralni, leków czy zakupów spożywczych.

Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania aplikacji Glovo i rejestracji w niej. Nowym klientom Glovo oferuje 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Po wpisaniu kodu promocyjnego ZNIZKA15 rabat naliczony zostanie automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Hiszpańska półka Glovo założona w 2015 r. w Barcelonie przejęła rok temu 100 proc. udziałów w PizzaPortal.pl od AmRest Holdings za 35 mln euro. Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach, ma ponad 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 tys. aktywnych kurierów i ponad 50 tys. stowarzyszonych partnerów na całym świecie. W Polsce aplikacja działa w 32 miastach.

Paweł Piasecki 531 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.