"Połącz wszystko jednym dotknięciem" - nowa kampania Huawei [wideo]

Działania reklamowe marki wesprze pięciu celebrytów.

"Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share" – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni Huawei która po raz pierwszy z takim rozmachem promować będzie wachlarz produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii „Together 2020” połączony będzie z wprowadzeniem ofert promocyjnych. Kampania prezentuje Huawei jako markę dostarczającą konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.

– To kampania promująca ekosystem naszych produktów, cały ich świat, prezentująca bogactwo naszego portfolio. Tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

Spot telewizyjny, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. W efektownych figurach tanecznych prezentują możliwości łączenia urządzeń dzięki innowacyjnym funkcjom. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30-sekundowej. W kampanii "występują": smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.

Kolejnym ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. W filmie występuje pięć osobowości odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach: aktorka Małgorzata Kożuchowska, ambasador marki w Europie Robert Lewandowski, a także modelka Karolina Pisarek i fotograf modowy Marcin Tyszka oraz dziennikarz muzyczny Krzysztof „Jankes” Jankowski.

Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei zostaną wykorzystane do wsparcia kampanii. Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.

Oprócz działań wizerunkowych Huawei w ramach kampanii „Together 2020” oferuje konsumentom bogate zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów. Oferta jest limitowana, potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym Huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i X-kom.

Dla Huawei w Polsce pracują reklamowo m.in. agencje Havas Warsaw, DDB, dom mediowy Wavemarker oraz agencja PR Cohn & Wolfe (Grey Group Poland).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.