Primark otwiera 20 sierpnia pierwszy sklep w Polsce w Galerii Młociny

Warszawski sklep marki odzieżowej oferującej "niesamowitą modę w niesamowitych cenach" zajmuje 3660 m kw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach.

Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” otworzy swój pierwszy sklep w Polsce w warszawskim centrum handlowym Galeria Młociny, w czwartek - 20 sierpnia. 

Warszawski sklep, który stworzył 250 miejsc pracy, zajmuje 3 660 mkw. powierzchni handlowej na dwóch piętrach. Sklep będzie oferował kolekcje zgodne z najnowszymi trendami w modzie damskiej, męskiej i dziecięcej, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu. Klienci będą mogli kupić w nim także produkty Primark wykonane z materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony, w tym organicznych oraz pochodzących z recyklingu.

Projekt oraz układ salonu powstały w oparciu o najnowszy, nowoczesny koncept sklepów Primark. W sklepie dla klientów przygotowano 30 kas oraz m.in. dostęp do bezpłatnego Wi-Fi. 

Primark oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o dobrym  stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (Amazing Fashion at Amazing Prices). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów w 12 krajach. Primark zatrudnia obecnie ponad 70 tys. osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów. 

Sieć działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzi dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a produkty sprzedaje tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiada rozbudowanej sieci dostaw. Stara się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala utrzymać koszty na niskim poziomie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.