Rafał Albin dyrektorem marketingu Microsoftu

Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską.

Rafał Albin został nowym dyrektorem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoftu. Zastąpi na tym stanowisku Anielę Hejnowską, która kierowała marketingiem od wiosny ub.r. i rozstała się z firmą.

Albin pracuje w Microsofcie od ponad 11 lat. Zaczynał jako kierownik grupy produktowej Windows. Od 2013 r. kierował zespołem nowych technologii (developer experience) odpowiedzialnym za wprowadzanie na rynek najnowszych rozwiązań firmy. Od 2016 r. był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań konsumenckich na terenie Polski oraz Rumunii. Jako członek zarządu polskiego oddziału Microsoftu należał również do kierownictwa działu consumer and devices sale w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Maciej Burlikowski 1412 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.