Piotr Pokrzywa dyrektorem zarządzającym ośrodka analitycznego Collegium Civitas

Pokieruje Ośrodkiem Badań nad Przyszłością zajmującym się działalnością naukowo-badawczą, edukacyjną oraz doradztwem opiniotwórczym i strategicznym.

Piotr Pokrzywa został dyrektorem zarządzającym Ośrodka Badań nad Przyszłością - ośrodka analitycznego Collegium Civitas. Pod nowym kierownictwem jednym z podstawowych celów tej instytucji ma być poszukiwanie platform współpracy pomiędzy Ośrodkiem i środowiskiem biznesowym, które wykazuje w obecnej sytuacji dużą niepewność w określeniu długofalowych celów rozwojowych. Collegium Civitas już dysponuje ekspertyzą w tym zakresie - współpracuje z wieloma uczelniami i ośrodkami akademickimi na całym świecie, organizacjami branżowymi jak np. IAB i podmiotami biznesowymi. Jest też pierwszą uczelnią w Polsce, która podpisała umowę o współpracy z UNITAR - instytutem ONZ ds, Badań i Szkoleń specjalizującym się w zagadnieniach globalnego zrównoważonego rozwoju.

Piotr Pokrzywa jest od dwóch lat wykładowcą Collegium Civitas, gdzie dla studentów anglojęzycznych prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, medioznawstwa oraz relacji inwestorskich. W przeszłości zajmował m.in. stanowiska dyrektora marketingu TNT Express Worldwide, dyrektora zarządzającego JWT, dyrektora generalnego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i redaktora naczelnego "Media Marketing Polska". 

Tomasz Wygnański 709 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.