Anna Pańczyk, CEO Grey London, może rozstać się z agencją

Niepokojące wieści z agencji przygotowującej się do zwolnień. Niebawem gruntowne zmiany.

Anna Pańczyk, CEO Grey London może rozstać się z agencją. Do chwili publikacji nie udało nam się z nią skontaktować i potwierdzić informacji. - Anna Pańczyk jest na urlopie od kilku tygodni. W tej chwili nie ma nic więcej do dodania – powiedział nam Owen J. Dougherty, chief communications officer Grey Group.

Anna Pańczyk pełni funkcję CEO Grey London od stycznia 2019 r. Jednocześnie jest CEO Grey Group Poland (od 2015 r.), nadzoruje spółki grupy, tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. Nie wiadomo, czy jej odejście z Londynu, oznacza też zmiany personalne w polskich strukturach Greya. Grey Group Poland w 2019 r. została Agencją Roku według "Media Marketing Polska".

Brytyjskie media branżowe donoszą, że Grey London czekają gruntowne zmiany. "Campaign" podał, że Grey London przygotowuje się do wstrząsu. Zauważa, że od połowy lipca Anna Pańczyk przebywa na urlopie, a w agencji trwają w tym czasie konsultacje dotyczące szerokich zmian w kierownictwie. Możliwe zwolnienia mają związek z trudną sytuacją agencji wywołaną pandemią. Mówi się o zwolnieniu w najbliższym czasie co najmniej 20 osób w Londynie. Agencja przeprowadza konsultacje dotyczące przepisów dotyczących zatrudnienia. Grey London raportował w kwietniu br., że zatrudnia 281 osób.

Londyńska agencja to flagowa komórka sieci w Europie. Od blisko dwóch lat Grey London przechodzi duże zmiany personalne. W 2019 r. stracił kilka budżetów, w tym Duracell, Lucozade i Marks & Spencer. Jednak w tym roku londyńska agencja pozyskała budżety The Very Group i Aunt Bessie’s.

(współpraca Katarzyna Woźniak)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.