Marcin Pyć pokieruje strategią TalentMedia

Do tej pory działem kierował Łukasz Gwiazda.

Marcin Pyć, związany z agencją TalentMedia od 2018 roku, z początkiem sierpnia objął stanowisko head of strategy. Oprócz zarządzania 4-osobowym zespołem w nowej roli jest odpowiedzialny za tworzenie strategii dla klientów agencji oraz nadzór nad kluczowymi projektami. Dotąd strategią TalentMedia kierował Łukasz Gwiazda, związany z agencją trzy lata.

Wśród najważniejszych celów Pycia na nowym stanowisku jest poszerzanie kompetencji zespołu oraz praca nad wdrażaniem nowych produktów. Wcześniej, jako strategy planner w TalentMedia, brał udział w tworzeniu strategii dla klientów oraz odpowiadał za bieżący nadzór nad długoterminowymi projektami. Wśród nich są jedne z najpopularniejszych kanałów marek na polskim YouTube: Studio Tymbark oraz Urodomaniaczki by Hebe.

Wcześniej Pyć był związany z agencją Love To Talk oraz American Center Warsaw, gdzie specjalizował się w zarządzaniu mediami społecznościowymi. 

LTTM to grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, wchodząca w skład holdingu Mediacap. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów w YouTube.

Katarzyna Woźniak 540 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.