Hyundai promuje rodzinę modeli "i" [wideo]

Komunikacja odbywa się w telewizji i online.

Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, przygotował kampanię reklamową, która promuje rodzinę miejskich modeli: i10, i20 i i30, a skupia się na korzystnych warunkach finansowania ich zakupu. Kampania potrwa do 20 września w telewizji, a do 30 września - w mediach online.

Za lokalizację i produkcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja Artcore, za zaplanowanie i zakup mediów oraz kreację digital odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 1412 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.