VMLY&R promuje Adidas ZX 2K Boost

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu Adidas ZX 2K Boost. To pierwsza kampania Adidas w Polsce, której bohaterami zostali tiktokerzy.

Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K Boost towarzyszą: Marcysia Ryskala, WAKSY, WiP Bros., Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K Boost pojawi się także raper Szymon Sobel.

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 r.

Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.