VMLY&R promuje Adidas ZX 2K Boost
Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.
Agencja VMLY&R Poland opracowała strategię i koncepcję launchu nowego modelu Adidas ZX 2K Boost. To pierwsza kampania Adidas w Polsce, której bohaterami zostali tiktokerzy.
Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K Boost towarzyszą: Marcysia Ryskala, WAKSY, WiP Bros., Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K Boost pojawi się także raper Szymon Sobel.
Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 r.
Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.
Duetowi Twins Style w kampanii ZX 2K Boost towarzyszą: Marcysia Ryskala, WAKSY, WiP Bros., Dawid Frank, Krystian Ziętkowski oraz Dominik Rupiński. W nowych ZX 2K Boost pojawi się także raper Szymon Sobel.
Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów. Działania potrwają do 8 września 2020 r.
Za strategię, kreację, produkcję wideo oraz współpracę z influencerami odpowiada VMLY&R. Media zakupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Shootme, za reżyserię wideo odpowiada Arek Nowakowski.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane