Wirtualne tatuaże: nowa forma płatności w aplikacji Bolt

Aby z niej skorzystać, należy opublikować na Instagram Stories zdjęcie z użyciem jednej z 18 naklejek-tatuaży zaprojektowanych przez Bolta.

"Pierwsza aplikacja, w której zapłacisz tatuażem" - tak estońska firma oferująca usługi przewozowe (ride-sharing i hulajnogi elektryczne) zachwala swoją najnowszą akcję promocyjną. Wśród osób, które udostępnią w Instagram Stories zdjęcia z tatuażami Bolt i oznaczą platformę (@bolt_poland), firma wybierze najbardziej kreatywne zgłoszenia, a ich autorzy otrzymają kody zniżkowe na kolejne przejazdy. Codziennie na użytkowników czeka 10 kodów o wartości 50 zł.

- Innowacja albo śmierć. Te słowa Jacka Collisa to podstawa naszego biznesu. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych użytkowników, z dumą ogłaszam, że od dziś Bolt jest pierwszą aplikacją na świecie, która akceptuje płatności tatuażem - mówi Maksymilian Malicki, global brand manager Bolta.

 

.

Paweł Piasecki 473 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.