Dentsu publikuje raport działań CSR za 2019 r.
Publikacja została wydana przez centralę Dentsu Aegis Network, ale zawiera również dane z Polski.
W pierwszym z tych obszarów na uwagę zasługuje inauguracja w ub.r. programu "The Code" - Polska była tu trzecim rynkiem Dentsu na świecie. W drugim obszarze polski oddział holdingu zaangażował się w 2019 i 2020 r. w projekt Uniwersytet Sukcesu, zainicjowany przez Fundację Digital University. Z kolei w obszarze "Digital For Society" Dentsu zorganizowało w Polsce w 2019 r. wraz z dziewięcioma dużymi korporacjami, m.in.: Orange Polska, Grupą Żywiec, PwC i DHL, dwudniowy Ideathon dla stu utalentowanych pracowników, na którym, zgodnie z metodą Design Thinking, wypracowywano rozwiązania dla podopiecznych Fundacji Integracja. Ponadto na bazie tego wydarzenia w czasie pandemii przeprowadzono e-Ideathon.
Jednym z globalnych założeń Dentsu jest dekarbonizacja działalności poprzez przejście na odnawialne źródła energii. W Polsce firma od 2017 r. kupuje certyfikaty zielonej energii, wspierając tym samym OZE. W biurach m.in. nie używa się butelkowanej wody i wprowadzono elektroniczny system obiegu dokumentów, a główny biurowiec posiada rozwiązania proekologiczne, np. czujniki ruchu, LED-owe oświetlenie i wykładzinę powstałą z sieci rybackich wyłowionych z dna oceanu. Dentsu Polska angażuje się też w zbiórki elektroodpadów i wspólne sprzątanie ziemi. W kwietniu 2020 r. na dachu biurowca firma założyła pasiekę „Bee Dentsu”.
Paweł Piasecki
1036 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane