Polski samochód elektryczny Izera: milion powodów, by jechać dalej

Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest agencja brandingowa Dragon Rouge.

28 lipca br. firma ElectroMobility Poland, powołana w 2016 r. przez cztery państwowe koncerny energetyczne: PGE, Energę, Eneę i Tauron do stworzenia polskiego samochodu elektrycznego, pokazała dwa jego prototypy i ujawniła nazwę marki: Izera (od Gór Izerskich) oraz jej hasło: "Milion powodów, by jechać dalej". Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest agencja brandingowa Dragon Rouge. Za design prototypów odpowiadają projektanci włoskiej pracowni stylistycznej Torino Design. Przy działaniach komunikacyjnych (PR i digital) wokół marki Izera pracują dla ElectroMobility Poland także agencje: 38 Content Communication i Don’t Worry.

ElectroMobility Poland zapowiada, że produkcja Izery ruszy w 2023 r.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.