Business Factory współpracuje z TikTokiem

Podmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.

Spółka Business Factory jako partner reklamowy TikToka będzie specjalizowała się w kompletnym przygotowaniu kampanii dla klientów wszystkich branż: od strategii, poprzez planowanie i zakup kampanii brandowych i performance'owych, po działania z influencerami i kreację.

– Współpraca z TikTokiem to strategiczny krok w rozwoju kompetencji agencji Business Factory, która od dłuższego czasu jest Facebook Marketing Partnerem oraz Google Premier Partnerem w Regionie CEE – mówi Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory.

Pierwsze kampanie wykorzystujące platformę TikTok przygotowane przez Business Factory powinny pojawić się w ostatnim kwartale br.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.