Play uatrakcyjnia ofertę telewizyjną

Celuje szczególnie w swoich dotychczasowych komórkowych klientów.

P4, operator sieci komórkowej Play, rozbudowuje swoją ofertę telewizji Play Now TV Box. Oferuje dostęp już do ponad 100 kanałów (w momencie uruchomienia usługi w 2016 r. było ich 45) i wprowadza nowocześniejszy dekoder do ich odbioru.

Ofertę podstawową za 10 zł miesięcznie obejmującą ponad 50 kanałów, w tym Fox, National Geographic, History, Disney Channel, Comedy Central, Paramount Channel, TNT, Nicktoons, z możliwością aktywacji dodatkowych pakietów Kids, Sport, Extra i News w dowolnym momencie i na dowolny okres.

Ofertę rozszerzoną za 35 zł miesięcznie dającą dostęp do ponad 100 kanałów, w tym także do treści z pakietów dodatkowych: Sport (kanały Eleven Sports), Kids (bogate portfolio kanałów dziecięcych), Extra (AXN, Kino Polska, BBC Brit, 13 Ulica, BBC First i ponad 20 innych) oraz News (z TVN24). Ten wariant daje 30 zł oszczędności miesięcznie w porównaniu z aktywacją wszystkich pakietów na warunkach ogólnych.

Podane ceny obowiązują dla dotychczasowych klientów abonamentowych Play (może być to np. abonament telefoniczny, internetu mobilnego czy internetu stacjonarnego). Dla pozostałych osób ceny wynoszą odpowiednio 20 i 45 zł miesięcznie.

Dodatkową zachętą ma być półroczny bezpłatny okres dostępu do serwisu streamingowego Amazon Prime Video.

Play ma 12,4 mln aktywnych klientów (stan na koniec czerwca br.), a z usługi Play Now TV korzysta niespełna 60 tys. z nich.

Maciej Burlikowski 1413 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.