Sonia Bohosiewicz w reklamie T-Mobile [wideo]

W spocie, w którym pojawiają się motywy z seriali Netfliksa, aktorka wciela się w rolę przewodniczki po tajemniczej puszczy.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) zatrudniła aktorkę Sonię Bohosiewicz do kampanii reklamującej ofertę abonamentu komórkowego no limit z dostępem do serwisu streamingu wideo Netflix w pakiecie. Abonament zawiera nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz paczkę 15 GB internetu (do wykorzystania w kraju), a także dostęp do Netfliksa. Przez 6 miesięcy cena wynosi 49 zł miesięcznie, a przez pozostałe 18 miesięcy: 79 zł miesięcznie.

Bohosiewicz wciela się w rolę przewodniczki po tajemniczej puszczy, w spocie pojawiają się motywy znane z filmów i seriali Netfliksa, takich jak "W głębi lasu", "The Old Guard" czy "The Umbrella Academy". Aktorka występowała już wcześniej w reklamach tego operatora.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski 1752 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.