Pizza Hut i Visa w kampanii Saatchi & Saatchi [wideo]

Za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + Jung v. Matt.

Pizza Hut i Visa płatności telefonem nagradzają zniżką na kolejne zamówienie w restauracji. Promocja potrwa do 13 września i obowiązuje tylko na miejscu w restauracjach. Jest wspierana kampanią w telewizji, digitalu oraz w restauracjach. Spoty będzie można zobaczyć m.in. w TVP, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych.

Kampanię przygotowały agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy Starcom. Za wsparcie PR odpowiada 180heartbeats + Jung v. Matt.

Katarzyna Kacprzak 448 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.