Raport "The FAIL YEAR 2020. Jak zaplanować działania reklamowe na resztę roku?"

To podpowiedź dla marketerów jak przygotować się do najważniejszego kwartału sprzedażowego.

2020 okazał się być rokiem, w którym jedyną pewną, którą można zaplanować, jest konieczność zmiany. Trwa boom w e-commersie, marki inwestują w rozwój jak nigdy dotąd. Dynamika rynku wymusiła na marketerach pracę pod jeszcze większą presją czasu.

Publikacja Resolution „The FAIL YEAR 2020. Jak zaplanować działania reklamowe na resztę roku?”, to podpowiedź dla marketerów jak przygotować się do najważniejszego kwartału sprzedażowego i walki o uwagę użytkowników w okresie największych okazji zakupowych.

W raporcie „The FAIL YEAR 2020” przeczytasz o prognozach na czwarty kwartał oraz poznasz konkretne propozycje działań marketingowych. Resolution obok szeregu danych, zebrało opinie ekspertów, którzy od wielu lat z powodzeniem prowadzą i zarządzają działaniami w e-commerce.

Na sukces składa się wiele czynników. W raporcie wskazane zostały praktyczne narzędzia i rozwiązania, które ułatwią zarządzanie działaniami marketingowymi.

Raport możesz pobrać tutaj: http://digitalresolution.pl/file/Resolution_The_Fail_Year2020.pdf

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.