Paweł Orłowski prezesem Synergic
Firma działająca na rynku reklamy OOH wprowadza zmiany w zarządzie i strukturze.
Nastąpiły istotne zmiany w Synergic – jednej z czołowych polskich spółek rynku reklamy OOH. Funkcję prezesa objął współzałożyciel i pomysłodawca Synergic – Paweł Orłowski. Członkiem zarządu odpowiedzialnym za finanse został Wojciech Byj – menedżer inwestycyjny. Dyrektorem sprzedaży jest Piotr Luberadzki, który dołączył do Synergic w październiku 2019 r., a z rynkiem reklamy zewnętrznej związany jest od blisko 20 lat.
- Naszym celem jest umocnienie, dalszy rozwój oraz przeprowadzenie spółki przez trudny czas pandemii. Skutecznie wspieramy Synergic organizowaniem pomocy wynikającej z tarcz antykryzysowych oferowanych przez rząd oraz dodatkowym finansowaniem zewnętrznym uzyskanym od banku i właściciela – powiedział Paweł Orłowski, współzałożyciel i prezes Synergic Sp. z o.o.
- Naszym celem jest umocnienie, dalszy rozwój oraz przeprowadzenie spółki przez trudny czas pandemii. Skutecznie wspieramy Synergic organizowaniem pomocy wynikającej z tarcz antykryzysowych oferowanych przez rząd oraz dodatkowym finansowaniem zewnętrznym uzyskanym od banku i właściciela – powiedział Paweł Orłowski, współzałożyciel i prezes Synergic Sp. z o.o.
Katarzyna Kacprzak
702 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane