Spot Tiger Energy Drink na czele lipcowego YouTube Ads Leaderboard [wideo]
Drugie miejsce zajął spot sieci komórkowej Play, a trzecie wideo z serii MediaMarkt "Lato z Zenkiem".
Czwarte miejsce w lipcu należało do reklamy McDonald’s Polska "Spoko?!", która w humorystyczny sposób przedstawia ulepszenia w burgerach McDonald’s (kreacja: DDB Warszawa). Piąte miejsce to tym razem spot marki Heyah "h**** / wiesz_co_robić" stworzony przez agencję VMLY&R w ramach kampanii "Wiesz, co robić" (zakup mediów: Mindshare).
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie pięciu spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich użytkowników YouTube. Ranking jest ustalany na podstawie algorytmu uwzględniającego parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie dotyczy tylko klipów będących elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.